O AFACERE DE SUCCES
© Getty Images

Cum să distribuiți conținut pe Social Media în mod responsabil

Viaţa de afaceri

Reguli simple de respectat

Există nenumărate motive pentru care distribuirea de conținut pe rețelele de socializare este o idee excelentă. De exemplu, este un mod minunat de a captiva audiența, de a vă demonstra cunoștințele și a scoate în evidență marca personală, în timp ce găsiți și potențiali clienți și întreprinzători. Totuși, înainte de a trece la acțiune, există reguli generale pe care ar trebui să le înțelegeți și respectați pentru a avea succes. În cea mai recentă versiune a Standardelor de comunicare digitală pe care o puteți găsi aici , discutăm despre ce trebuie să știți despre distribuirea de conținut video, audio, streaming live, site-uri web, aplicații mobile, podcast-uri și blog-uri.

Reguli de distribuire

Puteți - și ar trebui - să vă folosiți conturile de pe rețelele de socializare personale pentru a distribui conținut video, audio și streaming live. Multe produse, cum ar fi cele de machiaj, sau articole pentru gătit, pot fi prezentate în videoclipuri create de dvs. pentru a le demonstra calitățile, fără aprobare scrisă din partea Amway. De exemplu, ați putea să distribuiți un videoclip „how-to” despre ARTISTRYTM - produse menite să inspire, să îndrume și să îi încurajeze pe cei care vă urmăresc.

Totuși, se interzice folosirea de conținut video, audio și live, în cazul în care conținutul:

  1. a fost creat de o organizație de formare

  2. include informații privind sponsorizări

  3. folosește afirmații neautorizate

  4. menționează BSM-urile disponibile și prețurile

  5. include materiale confidențiale și materiale cu informații sensibile privind afacerea Amway

În plus, veți avea nevoie și de o aprobare scrisă din partea Amway pentru orice videoclipuri, stream-uri audio și live salvate pe care intenționați să le vindeți, distribuiți sau oferiți la o întâlnire offline.

Când aveți nevoie de aprobarea Amway

Nu tot conținutul este creat la fel. Există conținut care necesită intervenții minime, în timp ce există conținut cu elemente care trebuie verificate suplimentar. De exemplu, dacă conținutul dvs. audio, video de streaming live prezintă afirmații despre produse sau include informații despre recrutare, sponsorizare sau reprezentare a veniturilor, va trebui să fie verificat de Amway înainte de a fi postat. La fel, orice conținut care implică proprietatea intelectuală a unei terțe părți - precum muzică, semne, logo-uri, grafică și imagini - va avea nevoie de aprobarea scrisă a Amway și a respectivei terțe părți. Când creați conținut pentru toate comunicările digitale - nu doar rețelele de socializare - veți avea nevoie și de aprobare scrisă din partea Amway înainte de a include următoarele:

  1. Proprietate intelectuală a Amway, Alticor și a terțelor părți

  2. Imagini și videoclipuri înainte și după - aici nu sunt incluse cele despre produse de machiaj

  3. Concepte de blog-uri, aplicații mobile, podcast-uri și site-uri web

  4. Evenimente digitale care folosesc proprietatea intelectuală a unei terțe părți SAU proprietăți care nu sunt controlate de IPA Amway sau care nu sunt în proprietatea IPA Amway

  5. Streaming live cu ajutorul proprietății intelectuale a unei terțe părți SAU cu ajutorul proprietăților care nu sunt controlate de IPA Amway sau care nu sunt în proprietatea IPA Amway

  6. Demo-uri de produs generate de utilizator. Totuși, excepțiile includ produsele de machiaj, articolele de gătit, pregătirea mâncării, demo-uri folosind instrucțiuni publicate de Amway care sunt urmate strict și demonstrații de produs oferite de Amway

  7. Materiale video și audio care conțin planuri, afirmații despre produs, informații despre potențialii întreprinzători, reprezentări ale veniturilor și proprietatea intelectuală a unei terțe părți

Dacă nu știți sigur dacă puteți distribui sau nu un articol de conținut online, vă rugăm să ne întrebați. Amway vă va evalua ideea sau conținutul pentru a vă lămuri dubiile înainte de a acționa. De asemenea, consultați întotdeauna și Standardele de comunicare digitală.

Pentru mai multe informații, urmăriți seria dedicată de videoclipuri DCS aici . Va trebui să vă conectați pentru a le vedea.

Folosim module cookie pentru a vă oferi o experiență optimă pe site-ul nostru. Modulele cookie sunt fișiere stocate în navigatorul dumneavoastră și sunt folosite de majoritatea website-urilor pentru a facilita personalizarea experienței dumneavoastră online.

Continuând să utilizați website-ul nostru fără a modifica setările, sunteți de acord să utilizăm module cookie.

Înțeleg