Coş de cumpărături (0) 0 Coş de cumpărături

Nu există produse în coş.

Îți mulțumim! Lista ta de cumpărături a fost transferată către magazinul online.

Mergi la magazinul online
O AFACERE DE SUCCES
© Getty Images

Un lider. O echipă. O viziune.

Viaţa de afaceri

Melodie Nakhle, noul Managing Director pentru Europa și Africa de Sud și echipa ei de conducere vorbesc despre dezvoltare, strategie și viitor

Carismatică, pasionată și vizionară - acestea sunt doar trei cuvinte care o descriu pe Melodie Nakhle, cea care a preluat rolul ca noul Managing Director pentru Europa și Africa de Sud la începutul anului 2020. Experiența lui Melodie în cadrul Amway se întinde pe o perioadă de mai mult de zece ani, timp în care a ocupat diverse posturi. Melodie este specializată în dezvoltarea unor mărci puternice, depășirea provocărilor și găsirea unor soluții de business sustenabile.

Un lider cu viziune

Dacă o întrebați ce o inspiră, Melodie spune că este vorba de potențialul Amway și angajamentul companiei pentru ajutarea oamenilor să trăiască vieți mai bune, mai sănătoase. Un angajament pe care este încântată să îl sprijine prin liderii Amway, ajutând noii potențiali întreprinzători să reușească, atrăgând și păstrând clienții cu produse de calitate și încurajând Întreprinzătorii Amway să formeze comunități în jurul pasiunii lor comune.

Cu aceste elemente ca fundație, Melodie intenționează să realizeze viziunea A70, o direcție potrivită pentru viitor, în opinia ei.

„Deja avem ceea ce trebuie.”

Când vine vorba de aducerea la viață a viziunii A70, Melodie subliniază că toate elementele care îi ajută pe IPA Amway să crească afaceri sustenabile, profitabile, există deja pe piețele din Europa și Africa de Sud. Astfel, ea se concentrează pe sprijinirea Întreprinzătorilor Amway să interacționeze și să dezvolte o comunitate de clienți, ajutându-i să își crească comunitățile online și offline. O strategie susținută de instrumente digitale, o experiență simplificată de cumpărături, produse esențiale și sfaturi de business, precum și un parteneriat continuu cu IPA Amway.

„Pasiunea noastră - ceea ce ne motivează - este succesul ÎntreprinzătorilorAmway. Dorim ca ei să aibă succes; să aibă afaceri puternice, sustenabile; dorim ca aceasta să fie o companie care susține oamenii când au nevoie și îi inspiră în viețile lor,” spune ea.

Ca să își atingă acest scop, Melodie a solicitat doi experți dintre liderii Amway - Ruben Familia și Imran Zaman - să se alăture echipei ei de conducere. Ruben, care a preluat rolul de Chief Sales Officer, Europa și Africa de Sud, și-a petrecut ultimii 18 ani livrând soluții de eficiență operațională și optimizând performanța pentru Amway. În timp ce Imran, nou Chief Digital & Marketing Officer, Europa și Africa de Sud, a început la Amway în 1998 și a condus strategii digitale cheie și de marketing privind mărcile, produsele și transformarea digitală. Împreună, ei formează o forță formidabilă, focusată pe dezvoltarea potențialului incredibil al Amway în zona Europa și Africa de Sud.

De la viziune la realitate

În următoarea etapă, Melodie și echipa de conducere își vor implementa strategia, consolidându-și angajamentul de a susține Întreprinzătorii Amway în fiecare etapă din călătoria de dezvoltare a afacerii lor. Această abordare, care va fi implementată printr-o colaborare strânsă cu IPA Amway, va include introducerea unor oportunități de recompensare mai semnificative, noi produse, instrumente puternice de dezvoltare a afacerii și o experiență modernă de shopping. Mai exact, au fost definite trei scopuri pentru acest an:


1. Implementarea Core Plus+

„Core Plus+ este o mare prioritate acum și ajută profitabilitatea și clienții și astfel ne asigurăm că există un echilibru între dimensiunea și profunzimea afacerii, pentru ca Întreprinzătorii Amway să aibă afaceri mai sănătoase și rate de recalificare tot mai mari de la an la an,” explică Ruben. „Este un program foarte curpinzător care aduce la viață tot ceea ce am învățat - cele mai bune idei - din recompensele de creștere din întreaga lume. Așadar, indiferent unde vă aflați, Core Plus+ vă va susține.”

O parte esențială a aceste abordări include susținerea IPA Amway - atât cei noi, cât și cei cu experiență - să devină mai concentrați pe clienți, să gestioneze mai bine experiența clienților și relația cu ei, să creeze afaceri mai profitabile și sustenabile.


2. Transformarea digitală

„Mediul digital va fi un factor esențial dacă Întreprinzătorii vor să aibă succes, nu doar acum, ci și în viitor. Există zone comune - cum ar fi abilitatea să cumperi, să recrutezi, să formezi, să înveți și să gestionezi afacerea, grupul și să conduci afacerea - pe asta ne concentrăm,” spune Imran.

O modalitate de a realiza aceste lucruri este prin intermediul unui site web modern, ceea ce îi ajută atât pe IPA Amway, cât și pe clienții lor să aibă o experiență inovatoare și semnificativă privind produsele, în timp ce oferă și o gamă de instrumente cuprinzătoare de business pentru IPA Amway.


3. Promovarea culturii Amway

„Fondatorii noștri, Rich și Jay, sunt un exemplu minunat de mentalitate de creștere, iar liderii noștri aplică deja acest lucru în afacerile lor. Ei își adaptează constant stilul de dezvoltare a afacerii, își adaptează modul în care lucrează și evoluează ca să vină într-ajutorarea nevoilor pe care le au,” spune Melodie.

„Noi, Amway, dorim să continuăm în această direcție și să ne concentrăm pe mentalitatea de creștere, susținând liderii IPA și noii IPA prin diferite instrumente, evenimente și oportunități. Dorim să îi sprijinim să continue să ajute oamenii să ducă vieți mai sănătoase și cu mai multă libertate. Parteneriatul este esențial în acest proces și avem în plan inițiative de implicare a IPA Amway pentru ca astfel să îi ajutăm pe lideri și pe noii IPA Amway să devină mai puternici.”

Conducerea în timpul crizei

Odată cu apariția COVID-19, sănătatea și siguranța au devenit imediat prioritatea principală. Și, în timp ce Melodie regretă că nu a putut să se întâlnească cu liderii IPA așa cum planifica inițial, ea consideră că personalul Amway și IPA Amway au devenit mai uniți în timpul crizei, iar portofoliul s-a consolidat. „Produsele și soluțiile noastre se concentrează pe starea de bine și pe susținerea oamenilor să ducă vieți mai sănătoase, mai sigure și mai bune” spune ea. „Acesta este un lucru care a ieșit la iveală în cadrul crizei actuale - și nu este ceva ce credem că o să se schimbe”.

Criza a accelerat și anumite planuri digitale și i-a oferit lui Melodie și echipei de conducere o oportunitate de a susține IPA Amway în alte moduri. „Am continuat dezvoltarea instrumentelor digitale ca să îi ajutăm pe membrii personalului și pe IPA Amway să interacționeze și să lucreze de la distanță, folosind diferite platforme,” spune Imran, „și am oferit conținut util despre cum să facă asta”.

Acum, în timp ce ne obișnuim cu noul normal, viitorul arată mai bine ca oricând. „Când vezi spiritul antreprenorial pe care îl au IPA Amway și motivația pe care o pot obține cu sprijinul adecvat din partea companiei,” continuă Ruben, „nu ne poate opri nimic.”

Dar viitorul?

„Am toată încrederea că, împreună cu echipa de conducere, cu sprijinul pe care îl avem din partea angajaților și cu parteneriatul pe care îl avem cu liderii IPA, o să devenim mai puternici ca niciodată,” spune Melodie, „sunt nespus de optimistă când vine vorba despre viitorul nostru”.

Folosim module cookie pentru a vă oferi o experiență optimă pe site-ul nostru. Modulele cookie sunt fișiere stocate în navigatorul dumneavoastră și sunt folosite de majoritatea website-urilor pentru a facilita personalizarea experienței dumneavoastră online.

Continuând să utilizați website-ul nostru fără a modifica setările, sunteți de acord să utilizăm module cookie.

Înțeleg