Coş de cumpărături (0) 0 Coş de cumpărături

Nu există produse în coş.

Îți mulțumim! Lista ta de cumpărături a fost transferată către magazinul online.

Mergi la magazinul online
O AFACERE DE SUCCES
© Getty Images

Sfaturi și idei pentru vânzarea eSpring

Viaţa de afaceri

Iată câteva sfaturi despre modul în care poți să le transmiți clienților tăi pasiunea pentru sistemul eSpring!

În primul rând - trebuie să știi bine ideile de bază. Înainte să treci la detalii tehnice sau să începi să folosești instrumente digitale, cum ar fi calculatorul de economii eSpring recent lansat (în curând vei afla mai multe detalii despre el), există trei lucruri esențiale pe care trebuie să le faci întotdeauna atunci când începi o conversație cu clienții:

1. Identifică nevoile clienților tăi

Deși este tentant să începi cu o listă a beneficiilor eSpring (care sunt multe ,într-adevăr), primul pas al consultării trebuie să implice ascultarea clientului, ca să poți identifica nevoile sale. Înțelegându-i nevoile de bază și motivele de îngrijorare, ești într-o poziție mai bună de a-i oferi informațiile relevante și o soluție cu un produs potrivit.

Cum să faci asta cel mai bine? Punând întrebări cu răspuns deschis și ascultând cu atenție. Întrebările deschise încep cu cuvintele „ce”, „cum” și „de ce”. Astfel, poți ajunge la un răspuns mai detaliat, în loc de un „da” sau „nu”. Ascultă cu atenție ce îți comunică clientul. Fă-l să se simtă apreciat.

2. Dezvoltă o conexiune personală

Trebuie să ai o conexiune personală cu clientul tău. Nevoile clientului tău sunt aceleași sau similare cu motivele pentru care ai cumpărat tu un aparat eSpring? Spune-i povestea ta!

3. Explică beneficiile

Acum, expune-i beneficiile sistemului eSpring într-un mod care abordează nevoile clientului tău. De ce să pui accentul pe beneficii? Arată modul în care un produs Amway este diferit sau unic, creează încredere în produs și prezintă clar o soluție care îndeplinește nevoile clientului.

© iStockphoto

Sfat: potrivirea preocupărilor clienților cu beneficiile eSpring

Ești gata să te întâlnești cu un client? Iată câteva exemple despre cum poți să potrivești nevoile clientului cu beneficiile eSpring în timpul conversației:

Preocupare: „Nu ne place apa de la robinet din cauza calității sale reduse.”
Beneficiu eSpring: Îndepărtează particulele dăunătoare. Este eficient împotriva a peste 160 de contaminanți și distruge 99.99% din bacteriile și virusurile din apă care se pot găsi în apa potabilă. Și mai ales, păstrează lucrurile bune cum ar fi mineralele benefice și toate substanțele nutritive naturale.

Preocupare: „Ne este greu să aducem sticle grele de apă de la supermarket până acasă.”
Beneficiu eSpring: eSpring este marca numărul 1 de sisteme casnice de tratare a apei (pe baza Studiului Verify Markets 2018 vânzări globale) și este ușor de întreținut - trebuie doar să schimbi filtrul o dată pe an sau după 5000 de litri (în funcție de situașia care apare mai întâi) cu efort minim.

Preocupare: „Nu dorim să cumpărăm sticle de plastic - produc prea multe deșeuri și dăunează mediului înconjurător.”
beneficiu eSpring: eSpring minimizează deșeurile și dependența de sticle de plastic de unică folosință. Cu tehnologia sa avansată, nu irosește apă în utilizarea zilnică și previne consumul mare de plastic.

Preocupare: „Nu suntem foarte fericiți cu costul apei îmbuteliate.”
Beneficiu eSpring: Unul dintre avantajele calculatorului eSpring este că îți permite să calculezi economiile pe baza consumului individual de apă îmbuteliată. În acest punct, este un moment bun să prezinți instrumentul.


*Reducerea chisturilor prin raze UV vizează chisturile de giardia și cryptosporidium

Trei sfaturi pentru folosirea calculatorului de economii eSpring

Sfat 1: Înainte de a te familiariza cu noul calculator de economii eSpring™, verifică următoarele:

  1. prețul mediu al unui m³ de apă curentă din orașul sau regiunea în care locuiește clientul,

  2. prețul mediu al apei îmbuteliate din orașul sau regiunea unde locuiește clientul - calculați 1 litru.

Sfatul 2: Folosește calculatorul de economii eSpring™ pentru a personaliza potențialele economii de costuri ale clienților și prezintă-le ca pe niște informații distractive. De exemplu, dacă rezultatul economiilor este 1500 kg, compară-l cu ceva relevant pentru client - poate fi de exemplu greutatea unei mașini.

Iată informații utile pentru cele mai bune rezultate:

  1. prețul mediu pentru apa de la robinet per m³

  2. prețul mediu al apei îmbuteliate per litru

  3. gospodărie - numărul de adulți

  4. gospodărie - numărul și vârsta copiilor

  5. Consumul de apă recomandat pe zi

Pe baza acestor parametri, calculatorul îți va da o estimare aproximativă:

  1. când va fi amortizată investiția în eSpring

  2. care vor fi economiile de costuri per an

  3. cantitatea de kilograme pe care o persoană nu trebuie să o mai care odată ce nu mai cumpără apă îmbuteliată

Sfatul 3: Ca să fii pregătit(ă) pentru fiecare întâlnire focusată pe eSpring, indiferent de nevoile clienților, fii la curent cu materialele Amway Academy, ofertele speciale și comunicările eSpring.
Urmărește și seria de videoclipuri eSpring disponibile pe Amway Media. Sunt foarte utile pentru întâlnirile de prezentare.

Amway Academy te pregătește pentru întâlniri de succes.

Folosim module cookie pentru a vă oferi o experiență optimă pe site-ul nostru. Modulele cookie sunt fișiere stocate în navigatorul dumneavoastră și sunt folosite de majoritatea website-urilor pentru a facilita personalizarea experienței dumneavoastră online.

Continuând să utilizați website-ul nostru fără a modifica setările, sunteți de acord să utilizăm module cookie.

Înțeleg