Favorite (0) 0 Favorite

Lista de favorite este goală!

Îți mulțumim! Lista ta de cumpărături a fost transferată către magazinul online.

O AFACERE DE SUCCES
© Getty Images

Promisiunea Amway

Viaţa de afaceri

Nu sunteţi sigur(ă) dacă să cumpăraţi de la Amway sau să începeţi propria afacere Amway? Vă înţelegem. Promisiunea Amway poate să vă răspundă la nelămuriri și să vă susţină în afacerea dvs.

Promisiunea Amway a fost concepută pentru ca asistenţa clienților și protecţia consumatorilor să fie mai simplă, mai ușor de înţeles și mai accesibilă ca niciodată. De ce? Pentru că meritaţi transparenţă și încredere.

Sprijinindu-se pe șase piloni, promisiunea Amway este de a oferi cea mai cuprinzătoare ofertă de servicii de asistență pentru clienți și protecție pentru consumatorii din industria de vânzări directe. Vă invităm să aflăm împreună modul în care vă sprijină fiecare dintre cei șase piloni - fie că sunteți Întreprinzător sau client!

1 . Cost redus, riscuri reduse

Trebuie să investesc mult timp și mulţi bani?
Amway promite un început cu costuri și riscuri reduse pentru fiecare persoană care hotărăște să pornească în călătoria Amway. Stim că nu este ușor să începi o afacere și cât de important este să simți că faci acest lucru în siguranță. De aceea, Amway are cerinţe de înscriere și achiziţie cu costuri minime pentru noii IPA Amway (în funcţie de locul în care vă aflaţi, este posibil să nu existe costuri). Și pentru că avem o rețea uriașă de Întreprinzători Amway, aveţi întotdeauna cu cine să împărtășiți succesele, să găsiți idei inovatoare și să sărbătoriți.

În calitate de client, atunci când cumpăraţi de la Amway, puteţi avea certitudinea că Amway oferă produse de calitate. Dacă produsul (sau calitatea sa) nu vi se pare satisfăcător, Amway va face eforturi să îl repare sau să-l înlocuiască sau vă va oferi o rambursare. Puteți să afli mai multe despre asta mai jos.

2. Garanţia satisfacţiei 100%

Ce se întâmplă dacă mă răzgândesc?
Indiferent dacă sunteţi client sau IPA Amway, Amway se dedică serviciilor, calităţii și produselor excepţionale. Așadar, dacă așteptările nu vă sunt îndeplinite, Amway va colabora cu dvs. până veţi deveni satisfăcut(ă) pe deplin.

O parte din acest aspect o reprezintă disponibilitatea unei perioade de testare a achiziţiilor și o politică de retur generoasă pentru toată lumea.

3. Programe de garanţie

Ce se întâmplă dacă primesc un produs Amway cu probleme?
Amway oferă produse durabile, de calitate. Totuși, uneori pot apărea probleme neprevăzute. Dacă un produs are o problemă, vă punem la dispoziție o varietate de servicii, reparaţii și garanţie.

În plus, toate produsele vin cu o promisiune premium de protecţie. Așadar dacă dvs., ca Întreprinzător Amway sau client aveţi un produs care necesită extra atenţie sau înlocuire, veți putea apela oricând la programul de garanţie Amway până când problema este rezolvată.

4. Asistenţa clienților

Pe cine pot să contactez dacă am anumite întrebări?
Ca nou întreprinzător, este normal să aveţi întrebări și nelămuriri. Atunci când aveţi nevoie, Amway se află aici pentru dvs., iar persoana din linia ascendentă este la dispoziţia dvs. pentru a vă sprijini.

Amway promite și o asistenţă a clienţilor excepţională. Oferim sprijin online, la telefon sau faţă în faţă. Nicio preocupare nu este prea mare sau prea mică. Amway este partenerul dvs. de încredere în afaceri și vă stă la dispoziţie pentru a vă susţine pe drumul către succes.

© Getty Images

5. Protecţia datelor

Protecţia datelor este importantă pentru mine. În ce fel respectă Amway asta?
Amway urmează toate legile locale și globale privind protecţia datelor și confidenţialitatea. Respectarea standardelor etice înalte și urmarea practicilor profesionale este un angajament important.

Confidenţialitatea dvs. este prioritatea Amway. Amway apreciază respectul reciproc și încrederea care există între IPA Amway și clienţi. Amway promite să colecteze și să vă folosească datele strict într-o manieră conform legilor de confidenţialitate.

6. Dreptul de a ști

Vreau să înţeleg bine afacerea. Cât de transparentă este compania Amway?
Pentru ca dvs. să prosperaţi ca IPA Amway, trebuie să știţi și să cunoașteţi totul despre politica Amway de protecţia a consumatorilor și ofertele privind asistenţa clienţilor.

De aceea, compania promite să comunice întotdeauna clar cu dvs. în calitate de IPA Amway, dar și de clienţi. Amway oferă acces facil, transparent, la toate informaţiile legate de protecţia consumatorilor, politicile de retur al produselor și politicile de retur al inventarului.

Ca să aflaţi mai multe despre Promisiunea Amway și tot ceea ce vă poate oferi Amway, daţi clic aici.

Articole asemănătoare

Este momentul perfect să fii alături de Amway

Creştere & Recompense

Detalii

CorePlus+ - Povestea mea

Creştere & Recompense

Detalii

Folosim module cookie pentru a vă oferi o experiență optimă pe site-ul nostru. Modulele cookie sunt fișiere stocate în navigatorul dumneavoastră și sunt folosite de majoritatea website-urilor pentru a facilita personalizarea experienței dumneavoastră online.

Continuând să utilizați website-ul nostru fără a modifica setările, sunteți de acord să utilizăm module cookie.

Înțeleg