O AFACERE DE SUCCES

Frumuseţe prin puterea elementelor naturii

ARTISTRY

Sărbătorim trei ani de succes alături de beautycycle.

În urmă cu doar trei ani, Întreprinzătorii Amway din Europa au făcut cunoştinţă cu marca beautycycle™, care le-a oferit o nouă gamă de produse exclusive. Aceste produse oferă soluţii complete de îngrijire şi vă pun la dispoziţie tot ceea ce aveţi nevoie pentru a vă pune în valoare frumuseţea naturală, ceea ce a adus avantaje imense la vânzare pentru IPA Amway.



Luciul de buze light up

Cornelia Schmid, Întreprinzător Amway din Elveţia, ne-a mărturisit: „Unul dintre produsele mele preferate este Luciul de buze light up, cu leduri încorporate.” Acest luciu de buze extrem de popular atrage imediat atenţia şi este foarte căutat, de aceea nu este de mirare că a fost şi cel mai bine vândut produs de machiaj în anul 2012. Disponibil în trei nuanţe vibrante, Luciul de buze light up beautycycle are oglindă şi leduri încorporate, precum şi o aromă proaspătă de mentă, ceea ce îl distinge de alte produse, transformându-l într-un adevărat "as în mânecă" pentru Întreprinzătorii Amway.

Crema anti-rid pentru ochi Foc

Această cremă de ochi are o formulă uşoară care îmbină vitaminele A, B şi E şi extractele de Echinacea pentru a revigora epiderma delicată din jurul ochilor şi a diminua cearcănele, ridurile şi pungile din jurul ochilor. Crema anti-rid pentru ochi beautycycle Foc este considerată cel mai atractiv produs pentru îngrijirea epidermei din jurul ochilor şi cel mai bine vândut produs din gama pentru îngrijirea tenului beautycycle.

Pachetul promoţional Aer

Clientele adoră simplitatea şi abordarea practică oferită de pachetele complete pentru îngrijirea tenului beautycycle, iar Pachetul promoţional Aer este cel mai bine vândut din această categorie. Acesta cuprinde cele patru produse pentru îngrijirea tenului din gama Aer: Laptele demachiant anti-rid, Loţiunea tonică anti-rid, Crema de zi anti-rid SPF 15 UVA/UVB şi Crema de noapte anti-rid. Krystyna Maciejak, Întreprinzător Amway din Polonia, ne-a mărturisit: „Clientele mele sunt ca o oglindă pentru mine, aşa că am grijă să le ofer produsele mele preferate: produsele pentru îngrijirea zilnică a tenului.”


Pentru a vă ajuta să abordaţi mai uşor potenţialele cliente, începând cu această ediţie vă vom oferi o serie de sfaturi de înfrumuseţare. Citiţi primul astfel de sfat în partea stângă a ecranului şi nu rataţi sfaturile următoare, care vor fi publicate pe întreg parcursul anului!

Folosim module cookie pentru a vă oferi o experiență optimă pe site-ul nostru. Modulele cookie sunt fișiere stocate în navigatorul dumneavoastră și sunt folosite de majoritatea website-urilor pentru a facilita personalizarea experienței dumneavoastră online.

Continuând să utilizați website-ul nostru fără a modifica setările, sunteți de acord să utilizăm module cookie.

Înțeleg