O AFACERE DE SUCCES

DOUBLE X – un produs faimos

Nutriţie & Wellbeing

Actori celebri au ajutat acest supliment alimentar să ajungă în lumina reflectoarelor

Începând din anii 1950, au avut loc multe schimbări de-a lungul timpului. Rolul femeii în familie și societate s-a dezvoltat cu siguranță, trecând de la rolul de „casnică” dedicată la un nivel egal cu partenerii și colegii lor bărbați.

Sprijin la nivel înalt

Ținând cont de acest lucru, putem privi în urmă cu afecțiune la câteva dintre materialele promoționale inițiale care au circulat în Statele Unite pentru acest produs Amway de top. În 1954, americanii care nu cunoșteau încă suplimentul alimentar NUTRILITE™ DOUBLE X™ puteau afla mai multe deschizând pur și simplu revista LIFE, o revistă foarte populară pe atunci. Un cuplu de actori celebri, Alan Ladd și Sue Carol, pozau în această revistă alături de copiii lor, recomandând fiecărei familii să citească broșura FACTS. Reclama era în spiritul mentalităților de pe atunci, însă mesajul principal este la fel de relevant și astăzi, acela că facem tot ce ne stă în putință pentru a ne asigura că „familiile au parte de toate beneficiile disponibile prin descoperirile științei nutriționale moderne”.

Informații concludente

Consumatorii interesați de sănătate care citeau această revistă disponibilă la nivel național erau încurajați să afle mai multe despre vitamine, minerale și suplimente alimentare contactând un distribuitor Nutrilite. A fost o strategie genială de marketing care a crescut vânzările cu peste 50% față de anul anterior.

Broșura informativă FACTS a deschis ochii Americii cu privire la ideea – și importanța – de a lua suplimente alimentare pentru a compensa lipsurile nutriționale cauzate de obiceiuri alimentare deficitare, cât și de gătirea excesivă sau procesarea ingredientelor, factori care distrug o parte din vitamine și fitonutrienți. Aceasta conținea informații despre sănătate referitoare la vitamina A, calciu și alte 15 vitamine și minerale esențiale pentru starea noastră de bine - informații bazate pe descoperirile lui Carl F. Rehnborg, fondatorul Nutrilite, care au fost ulterior confirmate de Administrația Alimentelor și Medicamentelor.

Moștenirea și succesul continuă

Entuziasmul lui Carl era contagios! Chiar și după ce s-a retras din viața publică, acesta a continuat să poarte la el un flacon cu DOUBLE X, după cum se vede în imaginea de mai sus, în stânga. De asemenea, acesta era gata oricând să țină discursuri spontane despre importanța plantelor pentru sănătatea oamenilor, spre încântarea audienței prezente. Fiul său, Dr. Sam Rehnborg, Președinte și CEO Nutrilite, alături de soția lui, Francesca, îi duc mai departe moștenirea. Îl puteți vedea pe Sam în imaginea din dreapta sus, într-o ședință foto promoțională din trecut.

Formula exactă a suplimentului DOUBLE X a progresat în mod constant în cei 70 de ani de când a fost lansat, fiind suplimentul ideal pentru a face față unor perioade solicitante fizic sau unor etape stresante din viață. Acest produs de succes* s-a menținut la standardele inovațiilor științifice, rămânând totodată loial viziunii originale a lui Carl de a echilibra dieta prin compensarea deficitelor nutriționale printr-un supliment alimentar bogat în ingrediente derivate din plante.

* Sursă: Euromonitor International Limited; Valoare retail în termeni RSP; toate canalele. 2016.

Articole asemănătoare

Semințele excelenței

Nutriţie & Wellbeing

Detalii

E timpul să sărbătorim!

Nutriţie & Wellbeing

Detalii

Povestea de succes NUTRILITE

Nutriţie & Wellbeing

Detalii

Folosim module cookie pentru a vă oferi o experiență optimă pe site-ul nostru. Modulele cookie sunt fișiere stocate în navigatorul dumneavoastră și sunt folosite de majoritatea website-urilor pentru a facilita personalizarea experienței dumneavoastră online.

Continuând să utilizați website-ul nostru fără a modifica setările, sunteți de acord să utilizăm module cookie.

Înțeleg