Favorite (0) 0 Favorite

Lista de favorite este goală!

Îți mulțumim! Lista ta de cumpărături a fost transferată către magazinul online.

O AFACERE DE SUCCES
© Getty Images

De la Boomers la Zoomers: o perspectivă asupra generațiilor

Nutriţie & Wellbeing

Mileniali, Boomers, Zoomers, generațiile X, Y, Z – acești termeni îți sună cunoscuți, dar ce înseamnă ei, de fapt? În acest articol, îți oferim o perspectivă generală asupra principalelor generații din ziua de azi.

Generația în care te-ai născut nu îți definește doar vârsta; inevitabil, ea înseamnă și o parte din identitatea ta. De exemplu, persoanele din generația milenială au crescut în anii '80 și '90, în plină eră a informației, ceea ce înseamnă că sunt obișnuite să obțină informații rapid și ușor. Persoanele din generația X au fost copii în anii '60 și '70, perioade în care ambii părinți mergeau la serviciu (o situație pe care generațiile anterioare nu au cunoscut-o). Aceste persoane au devenit deci extrem de descurcărețe și de independente, ținând cont că erau mereu singure acasă.

În continuare, vom arunca o privire asupra principalelor patru generații de astăzi: generația Z, milenialii, generația X și Boomers. Îți prezentăm o imagine generală a caracteristicilor acestora, a nevoilor lor în materie de sănătate și a preferințelor în privința suplimentelor alimentare.

Boomers (1946–1964)


179 milioane de persoane în Europa (22% din totalul populației cu vârsta peste 25 de ani)*
Peste 70% au folosit suplimente în ultimele 12 luni**

Denumirea provine de la faptul că s-au născut în perioada de baby boom de după cel de-al doilea război mondial. Persoanele din această generație se apropie de vârsta pensionării. Totuși, spre deosebire de părinții lor, majoritatea persoanelor din generația Boomers aleg să continue să lucreze în loc să iasă la pensie. Din această cauză, persoanele din generația Boomers au un stil de viață activ, plin cu angajamente față de familie, prieteni și serviciu. Sunt mai preocupate de înaintarea în vârstă în mod sănătos și de menținerea energiei, în comparație cu părinții lor la aceeași vârstă.

Principalele probleme de sănătate: problemele legate de înaintarea în vârstă, ca de exemplu: hipertensiunea, sănătatea articulațiilor și a ochilor și păstrarea acuității psihice. Persoanele din această generație preferă produse de genul Nutrilite™ Double X , Nutrilite™ Omega-3 Complex sau Nutrilite™ Calciu Magneziu D Plus .

© Getty Images

Generația X (1965-1980)


172 milioane de persoane în Europa (21% din totalul populației cu vârsta peste 25 de ani)*
Peste 70% au folosit suplimente în ultimele 12 luni**

Persoanele din generația X sunt considerate „copiii mijlocii”, deoarece sunt mai tineri decât persoanele din generația Boomers și mai în vârstă decât milenialii. Această generație a fost prima în care mamele mergeau la serviciu, iar copiii trebuiau astfel să își poarte singuri de grijă mai mult decât generațiile anterioare. Acest lucru le-a întărit puternic independența și încrederea în sine, ceea ce îi face mai capabili să se descurce singuri în loc să ceară ajutor. În generația X s-a înregistrat, de asemenea, o creștere a preocupării pentru dietă și activitatea fizică. Persoanele din această generație vor să înainteze în vârstă în mod sănătos, să rămână active și să aibă o alimentație sănătoasă (nivel redus de carbohidrați, grăsimi și gluten).

Principalele probleme de sănătate: probleme generale, de genul durerilor de spate și cervicale, oboselii și lipsei energiei. Preferă suplimentele cu rol în menținerea sănătății și unui nivel optim de energie, cum ar fi Nutrilite™ Vitamina B Plus , Nutrilite™ Proteine din plante și Nutrilite™ Balance Within .

Generația milenialilor / Generația Y (1981-1996)


172 milioane de persoane în Europa (21% din totalul populației cu vârsta peste 25 de ani)*
Peste 80% au folosit suplimente în ultimele 12 luni**

Aflată în prezent pe locul doi ca număr de membri, generația milenialilor a crescut în era internetului. Având cunoștințe tehnologice, milenialii sunt printre primele generații care au pătruns pe piața muncii având mai multe cunoștințe despre noile tehnologii decât colegii lor mai în vârstă. Drumul milenialilor înspre construirea unei cariere stabile a fost sinuos, în contextul continuării activității profesionale de către persoanele din generația Boomers și criza financiară globală din 2008. Din această cauză, mulți mileniali au unul sau două joburi, la care se adaugă alte „activități paralele”, cum ar fi comercializarea de lucruri handmade, coaching online, muncă independentă etc. În privința obiceiurilor de cumpărare, milenialii sunt mai preocupați de caracterul convenabil al produselor și mai înclinați să economisească bani. Ei vor branduri care oferă maximum de avantaje la costuri minime.

Principalele probleme de sănătate: legate de starea de bine generală și de imunitate, cum ar fi gestionarea stresului, a oboselii și extenuării. Sunt foarte preocupați de aspectul fizic. În comparație cu generațiile X și Boomers, milenialii caută în mod activ formate alternative care sunt eficiente, delicioase și convenabile, ca de exemplu, jeleurile, băuturile îmbogățite cu nutrienți sau pudrele cu dizolvare rapidă.

Printre preferințe se numără produsele Nutrilite™ Less Stress More Yes - Mai puțin stres, mai mult progres sau Nutrilite™ Immuno - Sprijin imunitar . Femeile din această generație se află la vârsta la care iau în considerare posibilitatea de a deveni mame sau sunt deja mame și pot beneficia de produse specializate .

© Getty Images

Generația Z (1997-2012)


138 milioane de persoane în Europa (16% din totalul populației cu vârsta peste 25 de ani)*
Peste 78% au folosit suplimente în ultimele 12 luni**

Fiind cea mai tânără dintre generațiile vizate de acest articol, generația Z (sau „Zoomers”) se află la începutul carierei profesionale. Persoanele din această generație sunt foarte active în problemele sociale și de mediu. La fel ca milenialii, persoanele din generația Z au cunoștințe tehnologice incredibile și sunt capabile, în general, să își repare singure laptopul, fără să apeleze la un service. Diversitatea rasială și etnică este mai pronunțată decât în cazul generațiilor anterioare, iar nivelul de educație este cel mai ridicat. Din acest motiv, persoanele din generația Z preferă informațiile succinte. Le interesează numai esențialul.

Principalele probleme de sănătate: sănătatea mentală și tulburările de somn sunt în topul priorităților lor. Vor să știe ce impact are sănătatea și alimentația asupra ambelor probleme menționate. Caută produse cu efect rapid și format atrăgător, de genul suplimentelor sub formă de jeleuri.


*Euromonitor International, 2020, base = total European population 20 yrs+
**Ipsos, 2020, 6 European countries, Turkey & Australia

Folosim module cookie pentru a vă oferi o experiență optimă pe site-ul nostru. Modulele cookie sunt fișiere stocate în navigatorul dumneavoastră și sunt folosite de majoritatea website-urilor pentru a facilita personalizarea experienței dumneavoastră online.

Continuând să utilizați website-ul nostru fără a modifica setările, sunteți de acord să utilizăm module cookie.

Înțeleg